Leerdoel 1: Niet alles zelf willen doen en dingen los laten.
Tijdens blok 1.3 moesten veel opdrachten in tweetallen gedaan worden. Ik ben erachter gekomen dat ik dingen te snel zelf wil doen om zo zeker te weten dat het goed gebeurd (al weet ik dat andere mensen in andere dingen beter zijn dan ik). Ik ben hier achter gekomen door gesprekken met mijn moeder en Sanne (waarmee ik veel samenwerkte). Sanne gaf een paar keer aan dat ze het niet fijn vond dat ik alles zelf deed, omdat zij dan niet meer wist wat nou precies de bedoeling was en een beetje op de achtergrond kwam. Blok 1.4 werk ik veel samen met Christine en wil ik dit anders doen, door ook dingen haar te laten doen en niet meteen in de stress te raken als iets wat langer duurt en het dan niet meteen zelf maar te doen, maar eerst even af te wachten. Ik wil controleren of dit is gelukt door haar na dit blok te vragen wat zij ervan vond en of zij vind dat ik dingen minder na me toe heb getrokken.
Leerdoel 2: Mezelf meer motiveren tijdens de SLB lessen.
Ik heb in blok 1.3 erg gemerkt en ook Paul, dat ik niet heel erg aanwezig was tijdens de SLB lessen. Dit kwam vooral, omdat ik het niet echt leuk vond en daardoor andere dingen ging doen. Ik wil tijdens blok 1.4 mezelf meer motiveren door actiever mee te doen tijdens de lessen. Ik wil na dit blok tijdens het SLB gesprek met Paul weten of hij het dit blok beter vond gaan dan het vorige blok.
De lijst van tags is leeg.